Volvo L150E
Ha építő- és földmunkagépekről van szó, akkor a végeredmény számít. Az Ön rakodójának az anyagot a lehető legolcsóbban és a lehető leggyorsabban kell megmozgatnia - úgy, hogy a legkisebb legyen a hatása magára a gépre, a gépkezelőre és a környezetre. Pontosan ez az, amire a Volvo L150 kifejlesztésre került. Az biztos, hogy nagyon kell igyekeznie, hogy még egy ilyen gépet találjon a 25 tonnás osztályban, amelyet ilyen öröm kezelni - és birtokolni -, mint ezt a vadonatúj Volvo gumikerekes homlokrakodót.
Motor |
Volvo D9A LB E2 |
Maximális teljesítmény a következő fordulat/másodpercnél (fordulat/percnél) |
26.7 (1,600) |
SAE J1995 bruttó, kW (LE) |
211 (287) |
ISO 9249, SAE J1349 nettó, kW (LE) |
210 (284) |
Maximális a következő fordulat/másodpercnél (fordulat/percnél) |
23.3 (1,400) |
SAE J1995 bruttó, Nm |
1,440 |
ISO 9249, SAE J1349 nettó, Nm |
1,430 |
Billentőerő teljesen bekormányozva, kg |
15,290 |
Szakítóerő, kN |
178.1 |
Kanál, m3 |
3.1-12.0 |
Rönkfogó, m2 |
1.6-3.5 |
Üzemi súly, t |
23.0-26.0 |
Gumiabroncsok |
26.5 R25 775/65 R29 |
... kanál, m3 |
3.8 |
A Volvo L150E nagyteljesítményű rakodó. Nagyteljesítményű, alacsony fordulatszámú motorja és Terhelés alatt Kapcsoló Automatikus Váltóműve biztosítja azt, hogy a gép azonnal reagáljon még a legnehezebb körülmények között is. És a Volvo tengelyei úgy vannak kialakítva, hogy a teljesítmény mindig ott legyen, ahol kell. Ennek eredménye a rendkívüli teljesítmény és az egyedülálló üzemeltetési gazdaságosság. Az elektronikus vezérlésű Volvo D10B motor gyorsan reagál és gyorsabb munkaciklusokat biztosít. A 10-literes nagyteljesítményű motor még alacsony fordulatszámnál is szinte maximális nyomatékot fejt ki. A gép gyorsan és erőteljesen reagál, kitűnő vonóerőt biztosít az abroncson és teljes hidraulikus teljesítményt ad le, szerény tüzelőanyagfogyasztás és nagyon alacsony károsanyag-kibocsátás mellett. Az alacsony fordulat/perc fordulatszámnak köszönhetően a motor élettartama meghosszabbodik. Mindent figyelembe véve, verhetetlen termelékenységet és gazdaságosságot várhat el - most is és az előttünk álló években is. Kevés gépnek kell nehezebb körülmények között dolgoznia, mint egy gumikerekes homlokrakodónak. És a gépnek mindig üzemképesnek kell lennie - ahogy telnek-múlnak a napok - anélkül, hogy meghibásodna.
Rendelkezésre állóság
Kevés gépnek kell nehezebb körülmények között dolgoznia, mint egy gumikerekes homlokrakodónak. És a gépnek mindig üzemképesnek kell lennie - ahogy telnek-múlnak a napok - anélkül, hogy meghibásodna. Természetesen, ha történik valami, a garanciális és szerviz-megoldások széles körét ajánljuk, amelyek az Ön speciális körülményeire vannak szabva. A végső cél a maximális termelékenység, évről évre.
A Volvo saját fejlesztésű tengelyei és erőátviteli elemei úgy vannak kialakítva, hogy jól alkalmazkodjanak a maximális megbízhatóság követelményéhez. Az L150E egyik jellemzője a hidraulikus működtetésű első differenciálzár, de felszerelhető hátsó* Korlátozott Csúszású differenciálművel, hogy még a legnehezebb terepviszonyok között is optimális vonóerőt tudjon kifejteni. Az L150E a Volvo teljesen tömített, önbeálló, olajcirkulációs hűtésű nedves tárcsafékeivel van ellátva, amelyek a sima, hatékony fékezésre és természetesen a hosszú élettartamra vannak kifejlesztve. A külső* tengely olajhűtő hatékonyan hűti a fékeket. A tengely olajellátása ezenkívül meg is van szűrve.
* opcionális
Az L150E fordulatszám- és sebesség-függő, terhelés alatt kapcsolható automatikus váltóművel van ellátva. A Volvo előtéttengelyes váltóműve sima fokozatváltást biztosít. A gépkezelőnek az egyetlen teendője az, hogy válasszon: előremenet, hátramenet vagy padlógázas visszakapcsolás - az APS automatikusan kiválasztja a megfelelő fokozatot a motor fordulatszámától, a sebességtől és a kiválasztott üzemmódtól függően. Ez lehetővé teszi az Ön számára a gép teljesítményének maximális kihasználását, miközben a tüzelőanyag-fogyasztást a minimumra csökkenti - függetlenül az alkalmazástól. A vezetőfülke megfelelő klímája a hatékonyságot szolgálja, hiszen a gépkezelő a hosszú műszak alatt is állandóan tökéletesen képes koncentrálni. Az a helyzet, hogy az összes bejövő levegő kétfokozatú szűrést kap, ennek eredményeként a piacon kapható típusok közül ebben a vezetőfülkében a legtisztább a levegő. Hogyan értük el ezt? A bejövő levegő először egy előszűrőn halad át, majd egy ismételt cirkuláció után vezetjük át a fő szűrőn. Ezenkívül a Volvo legmodernebb légkondicionáló berendezése egész évben kellemes hőmérsékletet biztosít a fülkében, függetlenül a külső viszonyoktól. A kényelem és a termelékenység kéz a kézben jár. A környezetvédelemről történő gondoskodás mindig egyike volt a Volvo legfőbb értékeinek. Az elkötelezettségünket valóban munkánk szerves részének tekintjük. Nemcsak a gyáraink, hanem a gyártási folyamataink is megkapták az ISO 14001 minősítést. A Volvo L150E több, mint 95%-a teljes mértékig újrafelhasználható. A tüzelőanyag-fogyasztás rendkívül szerény, és a motornak mind a károsanyag-kibocsátása, mind a zajkibocsátása alacsony. Ez csak néhány azok közül az okok közül, amiért a Volvo vevők a legkörnyezetbarátabb gumikerekes homlokrakodókat vehetik át a piacon.
Volvo L180E
Az új Volvo L180E kiemelkedően nagyteljesítményű gép. Egy hatalmas, erős 29 tonnás termelésorientált rakodó lenyűgöző 300 LE-vel a motorháztető alatt. A gép emellett dinamikus, fürge, könnyen kezelhető, ugyanakkor minden érvényben lévő károsanyag-kibocsátási előírásnak eleget tesz. Az L180E kormánykereke mögött ülve Ön az anyagot gyorsabban is és költséghatékonyabban is mozgatja, mint bármely más konkurens géppel. És abban is biztos lehet, hogy ennek hatása a gépre, a gépkezelőre és a környezetre a minimálisra van csökkentve. Az eredmény? Kiemelkedő nyereségesség, úgyhogy az L180E birtoklása is ugyanolyan nagy öröm, mint a vezetése.
Motor |
Volvo D12C LC E2 |
Maximális teljesítmény a következő fordulat/másodpercnél (fordulat/percnél) |
23.3 (1,400) |
SAE J1995 bruttó, kW (LE) |
223 (303) |
ISO 9249, SAE J1349 nettó, kW (LE) |
221 (300) |
Maximális a következő fordulat/másodpercnél (fordulat/percnél) |
20 (1,200) |
SAE J1995 bruttó, Nm |
1,700 |
ISO 9249, SAE J1349 nettó, Nm |
1,690 |
Billentőerő teljesen bekormányozva, kg |
18,070 |
Szakítóerő, kN |
204.9 |
Kanál, m3 |
3.7-14.0 |
Rönkfogó, m2 |
1.6-3.7 |
Üzemi súly, t |
26.0-29.0 |
Gumiabroncsok |
26.5 R25 775/65 R29 |
... kanál, m3 |
4.4 |
A Volvo L180E ideális a nehéz feladatoka a zúzógép előtt és után is. Tipikus alkalmazásai közé tartozik a csuklósdömperek és a tehergépkocsik megrakása, a zúzógép feltöltése vagy egyszerűen csak az anyagmozgatás. A gép erejének és mozgékonyságának kulcsa az elektronikus vezérlésű motor és erőátvitel, az ötletes megoldású terhelésérzékelő hidraulika és a szabadalmaztatott TP-kinematikánk. Az eredmény a hatalmas szakítónyomaték, a gyors és precíz mozgás, és természetesen az alacsony tüzelőanyag-fogyasztás. Mindent egybevéve, ez nagyteljesítményű, termelékeny rakodó. zen túlmenően, a piacon kapható gépek közül a legnagyobb csúcson leadott szakítónyomatékának köszönhetően au L180E kiemelkedő rönkkezelő is. Ez a gép gyorsan és hatékonyan képes a rönkszállító tehergépkocsi lerakására. Ezen túlmenően az eredeti Volvo szerelékek és egyéb felszerelések széles választéka is elősegíti, hogy ez a gép a faipar sokoldalú termelőeszköze legyen.
Rendelkezésre állóság
Most, hogy a folyadékszinteket elektronikusan lehet ellenőrizni, a napi karbantartás még könnyebbé vált. A szűrők és a karbantartási pontok könnyedén elérhetőek a talajszintről. A szervizajtók nagyok, könnyen nyithatóak és gázrugós kitámasztásúak. A hűtőrács és a ventilátor kifordítható, és a nyomásellenőrző nyílások és a gyorskapcsolók úgy vannak csoportosítva, hogy gyorsan és könnyen lehessen elvégezni az ellenőrzéseket.
Az L180E fordulatszám- és sebességfüggő, terhelés alatt kapcsoló automatikus váltóművel rendelkezik. A Volvo előtéttengelyes erőátvitele sima fokozatváltást biztosít. A gépkezelőnek az egyetlen teendője az, hogy válasszon: előremenet, hátramenet vagy padlógázas visszakapcsolás - az APS automatikusan kiválasztja a megfelelő fokozatot a motor fordulatszámától, a sebességtől és a kiválasztott üzemmódtól függően. Ez lehetővé teszi az Ön számára a gép teljesítményének maximális kihasználását, miközben a tüzelőanyag-fogyasztást a minimumra csökkenti - függetlenül az alkalmazástól.
A vezetőfülke megfelelő klímája a hatékonyságot szolgálja, hiszen a gépkezelő a hosszú műszak alatt is állandóan tökéletesen képes koncentrálni. Az a helyzet, hogy az összes bejövő levegő kétfokozatú szűrést kap, ennek eredményeként a piacon kapható típusok közül ebben a vezetőfülkében a legtisztább a levegő. Hogyan értük el ezt? A bejövő levegő először egy előszűrőn halad át, majd egy ismételt cirkuláció után vezetjük át a fő szűrőn. Ezenkívül a Volvo legmodernebb légkondicionáló berendezése egész évben kellemes hőmérsékletet biztosít a fülkében, függetlenül a külső viszonyoktól. A kényelem és a termelékenység kéz a kézben jár.
Kipróbált megbízhatóság, kitűnő finanszírozás, rendkívül alacsony tüzelőanyag-fogyasztás és nagy becserélési érték, ezek képezik a nyereséges beruházás sarokköveit. Ehhez jön még a kitűnő kezelhetőség és termelékenység, a piacon vezető gépkezelői környezet, a gyors és egyszerű napi karbantartás és a szerény szervizigény is. Akkor mi a végeredmény? A géposztály leghatékonyabb rakodója, amely páratlan nyereségességet biztosít - most is, és az elkövetkezendő években is. Az L180E egyszerűen remek üzlet a pénzéért. A környezetvédelemről történő gondoskodás mindig egyike volt a Volvo legfőbb értékeinek. Az elkötelezettségünket valóban munkánk szerves részének tekintjük. Nemcsak a gyáraink, hanem a gyártási folyamataink is megkapták az ISO 14001 minősítést. A Volvo L180E több, mint 95%-a teljes mértékig újrafelhasználható. A tüzelőanyag-fogyasztás rendkívül szerény, és a motornak mind a károsanyag-kibocsátása, mind a zajkibocsátása alacsony. Ez csak néhány azok közül az okok közül, amiért a Volvo vevők a legkörnyezetbarátabb gumikerekes homlokrakodókat vehetik át a piacon.
|
| |